ابهام بزرگ درباره مدافع ملی‌پوش کشورمان؛ حسینی در مسیر قطر یا اروپا؟

10:16 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور به زودی باید تیمش جدیدش را انتخاب کند و برای ادامه مسیر فوتبالی‌اش تصمیم مهمی بگیرد.

قرارداد سیدمجید حسینی و تیم ترکیه‌ای ترابزون اسپور روبه اتمام است و وی به پیشنهاد تمدید قرارداد  جواب منفی داده است. طبق اعلام مدیر برنامه مدافع ایرانی، وی به خاطر بازی در ترکیب اصلی، پیشنهاد تیم ترکیه‌ای را رد کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن در مسیر انتقال احتمالی به لیگ ستارگان قطر قرار گرفته است.

حسینی که کیک تولد ۲۲ سالگی‌اش را در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا فوت کرد، به واسطه عملکردش در جام‌جهانی خیلی مورد توجه تیم‌های بزرگ دنیا واقع شد. کونته سرمربی وقت چلسی (فعلی اینتر میلان)  بعد از بازی مقابل اسپانیا از این بازیکن تمجید و اعلام کرد: با وجود سن پایین، عملکرد بی‌نقصی مقابل ماتادور‌ها داشته است.

حسینی بعد از برگزاری جام جهانی در ۸ مرداد ۱۳۹۷ به ترابزون پیوست. در مدت ۳ فصل حضور حسینی در سوپر لیگ ترکیه، وی با چند پیشنهاد اروپایی از جمله سمپدرویا ایتالیا و پورتو پرتغال روبرو شد. بدشانسی او این بود که تیم ترکیه‌ای به دلیل عدم توافق مالی، رضایتنامه این بازیکن را صادر نکرد.

حسینی یکی از مستعدترین و در عین حال جوانترین مدافعان ایرانی است که سابقه حضور در رقابت‌های اروپایی را دارد. هر چند حضور مدافع ۲۵ ساله ایرانی در لیگ ستارگان قطر برای وی از نظر مالی شرایط بهتری فراهم می‌کند، اما باید پرسید مسیر پیشرفت فوتبالی وی را هموار می‌کند؟ یا به نوعی بازگشت به عقب خواهد بود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *