رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران

14:26 - 27 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۵۲۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران بر حضور موثر علمی و پررنگ در رسانه‌ها و فضای مجازی به منظور بیان خدمات ارزشمند قضایی به مخاطبان تاکید کرد.
- محمدجواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت هفته روابط عمومی از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران بازدید به عمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان تهران و عضو شورای عالی قوه قضاییه، در بازدید از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری گفت: روابط عمومی مجموعه‌ای است که با ظرافت و دقت با جمع آوری، تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات در جهت ایجاد تعامل، انعکاس و انتشار اخبار و عملکرد‌های دستگاه قضایی تلاش می‌کند و هنر روابط عمومی، ایجاد یک ارتباط مناسب و خوب بین دستگاه قضایی و مراجعان است.
بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران
وی اظهار کرد: حضور موثر علمی و پررنگ در رسانه‌ها و فضای مجازی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها در راستای اطلاع رسانی منجر به هم افزایی و بیان خدمات ارزشمند قضایی به مخاطبان می‌شود و اقناع افکار عمومی را در پی دارد که می‌تواند در کسب اعتماد مردمی و افزایش اعتماد به قوه قضاییه نیز موثر باشد.

حشمتی مهذب سیر مراحل تاریخی شکل گیری روابط عمومی‌ها را از ابتدای انقلاب مورد اشاره قرار داد و افزود: در اکثر دستگاه‌ها به روابط عمومی کمتر بها داده می‌شد؛ ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی این دانش و فن تخصصی بوده ایم و هم راستا با رشد معنویات در جامعه در دوران جنگ تحمیلی این حوزه با همان تشکیلات در ابتدای انقلاب نیز توانست نقش مهمی در تشویق مردم برای حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی حق علیه باطل ایفا کند.
بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان انتظارات خود از حوزه ارتباطات گفت: شایسته است روابط عمومی‌ها با تأسی به مبانی دینی، اسلامی و تکالیف قانونی در تبیین، نشر و انتشار کارکرد و عملکرد‌های دادگستری، مسیر درستی را در پیش گیرند و در پاسخگویی و تکریم مراجعان به دستگاه قضایی رفتار شایسته اسلامی و خلق خوش را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *