اعدام 3156 نفر توسط داعش

17:46 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۴۷۸
خبرگزاری میزان - داعش ادعا کرده است این اعدام ها بیشتر به دلیل دشنام به ذات مقدس الهی، ارتباط با سازمان های اطلاعاتی بیگانه، سحر و جادو، راهزنی، ارتباط با نظام سوریه، لولط، و زنا بوده است.
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از جام نیوز، روزنامه "القدس العربی" به نقل از خبرگزاری آلمان گزارش داد: «گروه تروریستی داعش در سوریه طی یک ماه اخیر 91 تن را اعدام کرده است.»

برپایه این گزارش، سازمان دیدبان حقوق بشر در سوریه اعلام کرده است گروه تروریستی از 29 ژوئیه گذشته تا امروز (شنبه) 91 تن را اعدام کرده است.

سازمان دیدبان حقوق بشر در سوریه امروز (شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد ببیشتر اعدام های داعش در دمشق، دیر الزور، الرقه، حماه، حمص و الحسکه بوده است.

دیدبان حقوق بشر اعلام کرد: «داعش ادعا کرده است که این اعدام ها بیشتر به دلیل دشنام به ذات مقدس الهی، ارتباط با سازمان های اطلاعاتی بیگانه، سحر و جادو، راهزنی، ارتباط با نظام سوریه، لولط، و زنا بوده است.»

دیدبان حقوق بشر افزود: «تعداد اشخاص اعدام شده توسط داعش از زمان اعلام خلافت در سرزمین های تحت سیطره خود در سوریه تا به امروز 3156 نفر می باشد.»

/انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *