کشف هزار تن مواد مخدر در عملیات‌های سال گذشته پلیس

14:00 - 09 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۲۸۸۱
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های سال گذشته پلیس در کشور خبر داد و گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت مهیا شدن شرایط و امکانات لازم برای نگهداری معتادان، در ظرف ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری معتادان و معرفی آنان به مراکز نگهداری اقدام کند.

-سردار مجید کریمی در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی در استان مرکزی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تعدد ماموریت‌های در نیروی انتظامی، کار پلیس در هیچ برهه از زمان تعطیل بردار نبوده و کارکنان ناجا در روز‌های تعطیل و در حال حاضر در ایام شیوع کرونا، با تلاشی خستگی ناپذیر در ثبات نظم و امنیت و برخورد با مجرمان تلاش دارند.

وی یکی از حوزه‌های تخصصی ماموریتی در نیروی انتظامی را عرصه مبارزه با مواد مخدر خواند و افزود: در سال گذشته در عملیات‌های متعدد کارکنان ناجا در سطح کشور، بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر کشف و از عرضه آن به بازار مصرف خودداری شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، با تاکید بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در مبارزه اثرگذار در حوزه مواد مخدر، گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت مهیا شدن شرایط و امکانات لازم برای نگهداری معتادان، در ظرف ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری معتادان و معرفی آنان به مراکز نگهداری اقدام کند.

سردار کریمی به راهبرد پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی نیز اشاره و تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، جامعه هدف در حوزه مواد مخدر مشخص و محل‌ها و پاتوق‌های معتادان شناسایی شده و نیاز است با همکاری دیگر سازمان‌ها و دستگاه ها، مراکز نگهداری مهیا شده تا این افراد جمع آوری و رضایت خاطر شهروندان در این خصوص فراهم شود.


برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *