حمایت ستاد سمن‌ها از ازدواج آسان 14 زوج

22:40 - 04 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۸۴۴
خبرگزاری میزان- عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری مراسم ازدواج آسان 14 زوج جوان با حمایت ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ، الهه راستگو با اشاره به فعالیت سمن‌های متعدد در ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران فعالیت یکی از این سمن‌ها را در راستای ازدواج آسان و تسهیل شرایط ازدواج عنوان کرد و اظهار کرد: جشن پیوند آسمانی 14 زوج فردا شب با حضور برخی از مسئولین شهری، هنرمندان، سازمان‌های مردم نهاد و خانواده های این افراد در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی این افراد بر اساس بانک اطلاعات سمن‌ها و موسسات فعال مرتبط با ستاد صورت می‌گیرد، افزود: 25 قلم کالا مورد نیاز و ضروری از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، دو تخته فرش، سرویس خواب از جمله هدایای ستاد به مناسبت ازدواج این افراد بوده که البته هدیه دیگری نیز به رسم یاد بود همزمان با برگزاری مراسم به آنان اهداء خواهد شد.

رییس ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران، تصریح کرد: رایزنی با سازمان تاکسیرانی شهر تهران به منظور راه اندازی کارناوال عروس از ستاد تا محل برگزاری مراسم در برج میلاد از دیگر برنامه‌های این روز است.

راستگو در خاتمه با اشاره به همکاری سازمان تاکسیرانی، پلیس راهور، مجموعه برج میلاد و سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران خاطرنشان کرد: این مراسم با حمایت ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران و اجرای جمعیت نیک‌اندیش برگزار خواهدشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *