آماده سازی و تعیین تکلیف مسکن مهر شهرستان پاوه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

14:00 - 21 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۱۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با دستور رئیس کل دادگستری آماده سازی و تعیین تکلیف مسکن مهر شهرستان پاوه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ صورت گرفت.
- با ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استانداری، فرماندار و رئیس و دادستان شهرستان پاوه، اعضای هیات مدیره و جمعی از شکات و سهامداران مسکن مهر شهرستان پاوه نشستی به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف این پروژه تشکیل شد.

توسلی زاده در این نشست با تاکید بر آماده سازی این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه بر پیگیری قضائی پرونده و صدور رای تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در این پروژه تعداد زیادی از خانواده ها درگیر هستند و با تصویب اعضای جلسه مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ این پروژه تکمیل و در اختیار خریداران قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری  کرمانشاه با بیان اینکه تمامی ابهامات موجود در این پرونده با حساسیت خاص قضائی دنبال خواهد شد ادامه داد: در امور کیفری این پرونده، شخص دادستان شهرستان پاوه موضوع را شخصا پیگیری و رسیدگی کند و در امور حقوقی نیز این پرونده توسط شخص رئیس دادگستری شهرستان به نتیجه نهایی برسد و تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ آرا صادر شود.

وی به همه اعضا و خریداران اطمینان خاطر داد که در این پرونده تمامی جوانب و خواسته‌های آن‌ها مورد بررسی و رسیدگی دقیق قرار خواهد گرفت و پرونده در نهایت عدالت و احقاق حق به سرانجام خواهد رسید.

توسلی زاده با بیان اینکه راه برون رفت از این موضوع تفاهم و گفتگوی اعضای هیات مدیره و خریداران است یادآور شد به همه مسئولین حاضر و دیگر مسئولین مرتبط با این موضوع توصیه و تاکید می‌شود که موضوع مسکن مهر شهرستان پاوه را طبق مصوبات جلسه به سرانجام برسانند و نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *