مهدی: بازی‌های تیم ملی هم لغو شود، به کار ما نمی‌آید/ قبل از عید یک دور از جام حذفی را برگزار می‌کنیم

13:15 - 21 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۵۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورت لغو احتمالی بازی‌های تیم ملی فوتبال، فیفا دی را داریم که خیلی به کار ما برای برگزاری لیگ برتر نمی‌آید.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با میزان، در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود با توجه به متمرکز برگزار شدن مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و لغو احتمالی دیدار‌های ایران آیا در آن زمان لیگ برتر برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: باید صبر کنیم تا براساس تغییرات که در برنامه ایجاد می‌شود تصمیم بگیریم، اما تمام سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا در کمترین زمان ممکن هم لیگ را برگزار کنیم.

وی افزود: البته با لغو احتمالی بازی ایران بازهم در فیفا دی نمی‌توان لیگ را برگزار کرد و این قانون فیفا است و به نوعی به کار ما نمی‌آید. ما بیشتر دعا می‌کنیم که بازی‌ها بدون تاخیر و براساس همان برنامه برگزار شود تا برنامه ما هم بهم نریزد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: در برنامه ابلاغی به تیم‌ها هفته هجدهم هم طبق روال برگزار می‌شود و براساس اینکه تیم ملی ۲۸ فروردین به اردو خواهد رفت در این فرصت ۱۲ روزه دیگر لیگ را برگزار نخواهیم کرد و شاید یک دیدار از جام حذفی را برگزار کنیم تا به تیم‌ها خیلی فشار هم وارد نشود.

مهدی عنوان کرد: تا دهم فروردین فیفا دی است و سرمربی تیم ملی این تاریخ را رزرو کرده و ما هم تعطیلات لیگ را در همین زمان خواهیم گذاشت و به نوعی این تعطیلات میان فصل است. بعد از آن نیز از ۱۲ یا ۱۴ فروردین لیگ را آغاز می‌کنیم و بلافاصله باید برای آغاز لیگ قهرمانان تعطیل کنیم. به هر شکل برنامه خیلی فشرده‌ای وجود دارد و امیدواریم به بهترین نحو ممکن شرایط را کنترل کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *