انعقاد تفاهم نامه همكاری بين دادگستری و اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

0:49 - 02 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۷۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم نامه همكاری مشترک بين دادگستری و اداره کل آموزش و پرورش این استان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، رضا مسعودی فر اظهار کرد: تفاهم نامه همكاري مشترک بين دادگستري و آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي به منظور استفاده حداکثری و بهره مندی از منابع انسانی و ظرفیت های آموزش و پرورش در زمینه پيشگيري از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی منعقد گردید.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی، آموزشی، پژوهشی و اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی با بهره مندی از امکانات مادی و معنوی طرفین عنوان نمود.

اين تفاهم نامه را حجت الاسلام والمسلمین مظفری به نمايندگي از دادگستري کل استان و جعفر پاشائی به نمايندگي از اداره کل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي امضاء كردند.

از محورهای همکاری مشترک اين تفاهم نامه همکاری جهت برگزاری دوره های کارگاهی و آموزشی مشترک، جشنواره ها، مسابقات و نمایشگاه های فرهنگی و ورزشی، تئاتر دانش آموزی، دوره های تربیت مدرس ویژه فرهنگیان، غنی سازی محتوایی اوقات فراغت دانش آموزان، تولید و نشر آثار و انجام فعالیت های فرهنگی، تربیتی و ورزشی با رویکرد پیشگیری از جرم است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *