حمایت رئیس دستگاه قضا از مدیران شجاع و ریسک‌پذیر

14:52 - 23 دی 1399
کد خبر: ۶۹۲۴۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آقای رئیسی بر حمایت از مدیران شجاع و ریسک پذیر تاکید کردند، گفت: آیت الله رئیسی دستور دادند، ظرف یک ماه یک برنامه‌ای با هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مرزنشینان تهیه کنیم و پیشنهادات را خدمت‌شان بفرستیم.
هدایت حاتمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان کرمانشاه اظهار داشت: آقای رئیسی در سفر خود به استان کرمانشاه به نکات مهمی اشاره کردند که یکی از این موارد، حمایت از مدیران ریسک‌پذیر و شجاع بود.
 
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در جلسه شورای اداری استان گزارشی از وضعیت و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و بازسازی مناطق زلزله و سیل‌زده استان ارائه کردیم و ایشان بر ریسک پذیری مدیران تاکید کردند.

وی تاکید کرد: شاید یکی دیگر از موانع سر راه  تولید در کشور، حضور دستگاه‌های نظارتی قوی و فراوان باشد که باعث شده تا برخی مدیران با ملاحظات بیشتری اقدام کنند؛ آقای رئیسی در این سفر تاکید کردند از مدیران شجاع حمایت می‌کنند. 

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: یکی دیگر از موارد مهمی که آیت الله رئیسی  در سفر خود به کرمانشاه مورد توجه قرار دادند، وضعیت معاش و  تجارت مرزنشینان بود. طرح ساماندهی کولبران چندین سال است که معطل مانده است لذا ایشان دستور دادند، ظرف یک ماه یک برنامه‌ای با هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت این عزیزان تهیه کنیم و پیشنهادات را خدمت‌شان بفرستیم. 

حاتمی تاکید کرد: قطعاً افزایش درآمد، دوم ایجاد اشتغال و سوم توسعه امنیت پایدار را در طرح و برنامه‌ای که برای معیشت مرزنشینان طراحی می‌کنیم، مدنظر خواهیم داشت. 
 
وی گفت: هیئت وزیران ۱۰ سال قبل یک مصوبه  به نام طرح توسعه پایدار شرق و غرب داشتند که این طرح مصوبات و مقررات بسیار خوبی دارد ولی دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم هنوز آن را اجرایی نکردند که به نظر بنده برای تشویق سرمایه گذاری و باقی ماندن مردم در مرز‌ها می‌توانند برکات خوبی در پی داشته باشد.
 
حاتمی خاطرنشان کرد: در این سفر با  آقای درویشیان دیداری از سد داریان در شهرستان پاوه و استفاده از منابع آن برای منطقه اورامانات انجام و قرار شد، کمک و حمایت‌های دستگاه قضایی  برای روان سازی این مهم در دستور کار قرار گیرد.
 
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: قوه قضاییه حامی اجرای قوانین و مقررات است، از آنجا که به‌نظر می‌رسد، مصوبات قانونی  فراوان در کشور داریم اما در اجرای آن‌ها با مشکلاتی روبرو هستیم در جریان این سفر، به آقای درویشیان پیشنهاد دادیم تا یک گروه اندیشه‌ای از متخصصان راه اندازی شود تا قوانین متزاحم را احصا کنند.
 

 



ح ر
|
-
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
انتخاب جناب رئیسی به ریاست قوه قضائیه از طرف رهبر معظم انقلاب در این موقعیت حساس و خطیر کار شایسته و بزرگی است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *