برگزاری سمینار مجازی «معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی» درژاپن

9:56 - 15 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۹۵۳
دسته بندی: سیاست
سمینار مجازی «معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی رایزنی فرهنگی ژاپن برگزار می‌شود.
- سمینار مجازی «معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی رایزنی فرهنگی ژاپن برگزار می‌شود.

در این برنامه، مرتضی رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن، حسین دیوسالار رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن،  هیتوشی سوزوکی ایران شناس و حجت الاسلام ابراهیم (تاسوئیچی) ساوادا اسلام شناس سخنرانی خواهند کرد.

این مراسم در فضای مجازی زوم روز شنبه: ۲۰دی ۹۹ (۹ ژانویه) ساعت ۱۶ به وقت توکیو ۱۰:۳۰به وقت تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند از طریق لینک زیر در صفحه مرورگر خود

   Join Zoom Meeting:    https://us۰۲web.zoom.us/j/۸۳۶۴۵۵۹۴۹۵ و یا در اپلیکیشن موبایل یا کامپیوتری زوم، با ورود کد شناسه زیر  Meeting ID:   ۸۳۶-۴۵۵-۹۴۹۵  در سمینار شرکت فرمایند.

در همین ارتباط نیز اطلاعات سمینار به زبان ژاپنی برای میهمانان و مخاطبان ژاپنی در لینک زیر قرار گرفته است:
https://b۲n.ir/۹۷۶۷۲۲

 رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن پیش از این نیز علاوه بر تهیه نماهنگ‌ها و محتوای برای مخاطبان و علاقه‌مندان ژاپنی، نمایشگاه مجازی" سردار سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسم" را با بیش از ۱۱۰ قطعه عکس آماده سازی و ارائه نمود که در لینک زیر در پایگاه اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی به آدرس https://b۲n.ir/۰۳۴۵۹۹  در دسترس قرار دارد.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *