پیروانی: از فرصت‌هایمان مقابل سایپا استفاده نکردیم/ تا آخرین لحظه امید داشتیم

18:31 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۴۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به خصوص در ۲۰ دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم.
- امیرحسین پیروانی مربی صنعت نفت آبادان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر میخوانید:

*بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به خصوص در ۲۰ دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

*در نیمه دوم نیز حدود ۳۰ دقیقه تمرکز نداشتیم و تحت فشار قرار گرفتیم و تیم سایپا نیز در این نیمه به توپ‌های بلند رو آورد و سعی داشت روی توپ‌های برگشتی یا توپ‌های دوم موقعیت خلق کند که موفق هم بود و در نهایت به گل رسید.

*باید از بازیکنان خوب صنعت نفت تشکر ویژه کنم. این بازیکنان جوان پس از دریافت گل تمرکز خود را حفظ کردند و به بازی برگشتند.

*شاید اگر بخواهم بگویم مهمترین مشخصه تیم ما در این بازی چه بود، باید به برگشت به بازی و امید اشاره کنم که تا آخرین لحظه امید داشتیم.

*ما سعی کردیم در ۱۰ دقیقه پایانی، با توجه به اینکه نتیجه را واگذار کرده بودیم سیستم خودمان را به ۳-۴-۳ تغییر بدهیم و بیشتر در حمله شرکت کنیم که خوشبختانه در یکی از ارسال‌ها به گل رسیدیم.

*تیم سایپا هم در این بازی شرایط خوبی داشت و با توجه به اینکه بازی‌های قبلی آن‌ها را آنالیز کرده بودیم، در این بازی عملکرد بهتری نسبت به تمام بازی‌های قبلی داشت.

*در مجموع فکر نمی‌کنم اشتباه تاثیرگذاری از داور دیده باشیم و امیدوارم در آینده بهتر و با تجربه‌تر قضاوت کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *