مطالبات قانونی پرستاران در حال پیگیری است

17:00 - 29 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۵۳۰۳
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطالبات قانونی پرستاران به طور جدی در حال پیگیری است.

- مریم حضرتی در حاشیه سفر زیارتی جمعی از پرستاران کشور به مشهد گزارش داد: امسال هفته گرامیداشت مقام پرستار را در حالی سپری می‌کنیم که فضای کشور آکنده از عطر شهدای مدافع سلامت است.

وی افزود: در سال جاری پیگیری مطالبات پرستاران به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفته و برخی از آن‌ها نیز تاکنون اجرایی شده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مطالبات قانونی پرستاران به شکل مناسبی پیگیری و عملیاتی شود تا پرستاران به جز ارائه خدمت به بیماران دغدغه دیگری نداشته باشند.
وی ضمن قدردانی از همکاری و همیاری موثر مردم در کنترل ویروس کرونا گفت: روند کاهش میزان ابتلا، بستری و بیماران سرپایی کرونایی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطلوب است.

حضرتی افزود: کادر بهداشت و درمان کشور بیش از ۳۰۰ روز است که در خط نخست جبهه مبارزه با کرونا در حال خدمات رسانی به بیماران هستند و در صورت ادامه همکاری‌های موثر مردم و خودداری از حضور در دورهمی‌ها به ویژه در شب یلدا می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

جمعی از پرستاران کشور به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به دعوت آستان قدس رضوی به زبارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) مشرف شدند ۲۶ تا ۳۰ آذرماه هفته گرامیداشت پرستار نامگذاری شده است.


برچسب ها: کرونا پرستاران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *