تشریح جزییات قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان تویسرکان

14:00 - 28 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۹۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان با تشریح جزییات قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان گفت: افرادی در مظان ارتکاب این قتل هستند که توسط نیروی انتطامی شناسایی و دستور تعقیب آنان صادر شده است.
- علی بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان با تشریح جزییات قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان از قتل پنج عضو یک خانواده شامل پدر، مادر، دختر و دو فرزند پسر خبر داد و گفت: ۲۵ آذرماه سال جاری به واسطه تماس یکی از بستگان این خانواده مبنی بر غیبت خانواده مقتول و مشاهده خون در اطراف گاوداری آن ها، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان اظهار کرد: در همان شب نخست، جسد دختری حدوداً ۳۰ ساله در باغ نزدیک به گاوداری در حوالی روستای مرادآباد کشف شد؛ اما خبری از دیگر اجساد نبود، از این رو تیم تجسس با همراهی سگ‌های جسدیاب و با کمک هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جسد پدر خانواده نیز به فاصله حدود ۱۰۰ متری تا محل یافتن جسد دختر پیدا شد، افزود: شواهد اولیه نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان، مادر خانواده همراه دو فرزند پسرش را پس از قتل، درون چاه آبی به عمق ۷۰ متر رها کرده باشند.
 
بیشتر بخوانید:

برچسب ها: قتل جنایت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *