حوزه حمل‌ونقل نیازمند حمایت است

11:38 - 27 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۶۳۹
شهردار تهران گفت: همه کلان‌شهر‌های دنیا مخصوصا در ایام کرونا در حوزه حمل و نقل مورد حمایت قرار گرفتند، ما هم امیدواریم قول‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل داده شده عملی شود.

- پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم افتتاح ایستگاه‌های مترو امیرکبیر و برج میلاد با حضور رییس جمهور گفت: شهرداری‌ها بطور عمومی و مخصوصا در ایام کرونا با مشکل درآمد و هزینه مواجه هستند.

وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا مترو تهران روزانه حدود ۵ میلیون سفر را مدیریت می‌کرد، اما هفته گذشته مترو تهران ۵۲۰ هزار مسافر را جابجا کرد؛ در حالیکه ظرفیت مترو حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ سفر است.

شهردار تهران اظهار کرد: همه کلان‌شهر‌های دنیا مخصوصا در ایام کرونا در حوزه حمل و نقل مورد حمایت قرار گرفتند، ما هم امیدواریم قول‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل داده شده عملی شود.

ایستگاه‌های متروی برج میلاد و امیرکبیر صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس در دو خط ۶ و ۷ تهران به صورت رسمی افتتاح شد.

ایستگاه برج میلاد نوزدهمین ایستگاه خط ۷ و ایستگاه امیرکبیر بیست و یکمین خط ۶ مترو است که با افتتاح رسمی از امروز مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

ایستگاه برج میلاد با عمق ۵۲.۵ متر، عمیق‌ترین ایستگاه خط ۷ مترو و دومین ایستگاه عمیق پایتخت محسوب می‌شود، همچنین این ایستگاه در محدوده بزرگراه شهید همت و شهید حکیم در شمال غرب تهران واقع شده است و با ۳ ورودی مجزا، وظیفه خدمت‌رسانی مستقیم به ۳ مرکز مهم شهر تهران شامل برج میلاد، بیمارستان میلاد و دانشگاه علوم پزشکی ایران را بر عهده دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *