اکبری: امیدوارم روند خوبمان در دور برگشت تداوم داشته باشد/ آرمات: امروز ۳ بازیکن مصدوم در یک پست داشتیم

14:27 - 24 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۵۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در حمله عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم حمله تیم مقابل را نیز در دفاع خنثی کنیم و پیروز شویم.
- پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری قزوین در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید، می‌گویم. بازیکنان و کادر فنی شهرداری قزوین تلاش بسیاری کردند. به بازیکنان خودم نیز به خاطر برد امروز تبریک می‌گویم.

وی افزود: خدا را شکر امروز نیز همانند هفته‌های گذشته موفق شدیم روند خوبمان را ادامه دهیم. در حمله عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم حمله تیم مقابل را نیز در دفاع خنثی کنیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: این بازی تمام شد امیدوارم روند رو به رشد تیم در نیم فصل دوم نیز تداوم داشته باشد. در ابتدای نیم فصل اول کمی تیم دچار فراز و نشیب شد، اما رفته رفته با انجام بازی‌های بیشتر بازیکنان هماهنگ‌تر شدند و عملکرد تیم نیز نسبت به قبل بهبود یافت.

مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین هم پس از قبول این شکست اظهار کرد: می‌دانستیم امروز با تیم پرمهره و ملی پوش شهرداری ارومیه بازی سختی خواهیم داشت، چرا که این تیم برای قهرمانی بسته شده است به همین دلیل روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کردیم تا مقابل چنین تیمی نمایش خوبی داشته باشند. البته امروز از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، چرا که سه بازیکن مصدوم در یک پست داشتیم و با یک دریافت کننده در بازی امروز حاضر شدیم و مجبور بودیم از بازیکنان دیگر در این پست استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دو بازیکن کلیدی تیم در بازی گذشته دچار مصدومیت شدند. به پیمان اکبری و بازیکنان ملی پوش تیم شهرداری ارومیه تبریک می‌گویم. بسیار بهتر و هماهنگ‌تر از ما کار کردند.  بازیکنان ما نیز طبق انتظار عملکرد خوبی داشتند.

آرمات در پایان تصریج کرد: رقابت‌ها در نیم فصل برای ما به اتمام رسید. به کمیته رویداد‌ها و مسابقات خسته نباشید می‌گویم که با توجه به مشغله و بیماری کرونا موفق شدند بازی‌ها را به خوبی مدیریت کنند. تیم‌ها را در دو سالن تقسیم بندی کردند به طوری که همه به صورت یکسان در هر دو سالن بازی داشته باشند. امیدوارم در دور برگشت نیز با همین کیفیت، نظم و انضباط مسابقات برگزار شود تا بتوانیم بازیکنان ملی پوش را برای کمک به تیم ملی در المپیک توکیو آماده کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *