خدمت رسانی و خدمتگزاری بهتر و سریعتر به مردم

18:45 - 23 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۳۳۵
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تیم‌های مختلف بازرسی با حضور در کلانتری‌ها و دیگر بخش‌های پلیس که خدماتی را به مردم ارائه می‌کنند، تلاش خود را بکار می‌بندند تا این خدمت رسانی و خدمتگزاری بهتر و سریعتر انجام شود.
-  سرهنگ حمید خروش با اشاره به اینکه نظارت و ارزیابی از جمله عواملی است که می‌تواند در بهتر انجام شدن ماموریت‌ها در هر سازمان و نهادی موثر واقع شود، بیان داشت: نظارت انجام شده توسط بازرسی در حقیقت برای بهتر انحام شدن کار‌ها و ماموریت‌های محوله توسط همکاران بخش‌های مختلف می‌باشد.
 
وی با اشاره به اینکه تلاش داریم که شرایطی را فراهم آوریم تا همکاران ما بتوانند در شرایط مطلوبی ماموریت‌های خود را به انجام برسانند، گفت: تیم‌های مختلف بازرسی با حضور در کلانتری‌ها و دیگر بخش‌های پلیس که خدماتی را به مردم ارائه می‌کنند تلاش خود را بکار می‌بندند تا این خدمت رسانی و خدمتگزاری بهتر و سریعتر انجام شود.
 
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هدف ما حذف موانعی است که می‌تواند در مسیر خدمت رسانی به مردم خللی وارد نماید، عنوان داشت: شهروندان گرامی می‌توانند انتقاد، پبشنهاد، درخواست و حتی شکایات خود از عملکرد ماموران پلیس پایتخت را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند و مطمئن باشند که با دقت به درخواست آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
 
سرهنگ خروش افزود: بازرسی با نظارت دقیق و مستمر خود تلاش دارد تا بهتر بتوانیم خدمت گزاران خوب و صدیقی برای مردم عزیزمان باشیم.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: پلیس بازرسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *