سرانجام اعتماد "مصدق" به آمریکایی ها به روایت رهبر معظم انقلاب

5:05 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۳۱۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: رهبر معظم انقلاب بیان کردند: شصت سال است که از ۲۸ مرداد ۳۲ تا امروز در هر موردی که با آمریکاییها مسئولین این کشور اعتماد کردند، ضربه خوردند.
سرانجام اعتماد -گروه سیاسی: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان‌ نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران‌ در 19 بهمن سال 91 بیان کردند: «شصت سال است که از ۲۸ مرداد ۳۲ تا امروز در هر موردی که با آمریکاییها مسئولین این کشور اعتماد کردند، ضربه خوردند.»

ایشان در ادامه عنوان کردند: « یک روزی مصدق به آمریکاییها اعتماد کرد، به آنها تکیه کرد، آنها را دوست خود فرض کرد، ماجرای ۲۸ مرداد پیش آمد که محل کودتا در اختیار آمریکاییها قرار گرفت و عامل کودتا با چمدان پُر پول آمد تهران و پول قسمت کرد بین اراذل و اوباش که کودتا را راه بیندازد؛ آمریکایی بود. تدبیر کار را خودشان هم اعتراف کردند، اقرار کردند. بعد هم حکومت ظالمانه‌ی پهلوی را سالهای متمادی بر این کشور مسلط کردند، ساواک تشکیل دادند، مبارزان را به زنجیر کشیدند، شکنجه کردند؛ این مال آن دوره است. بعد از انقلاب هم در برهه‌ای مسئولین کشور روی خوش‌بینیهای خود به اینها اعتماد کردند، از آن طرف، سیاست دولت آمریکا، ایران را در محور شرارت قرار داد. مظهر شرارت شمایید؛ شما هستید که در دنیا دارید شرارت میکنید، جنگ راه میاندازید، ملتها را میچاپید، از رژیم صهیونیستی حمایت میکنید، ملتهای بپاخاسته را در این ماجرای بیداری اسلامی تا هر جا که بتوانید دچار سرکوب میکنید و به استضعاف میکشید و بین آنها اختلاف میاندازید؛ شرارت متعلق به شماست؛ شأن شماست. ملت ایران را متهم کردند به شرارت؛ اهانت بزرگ. هر جا به اینها اعتماد شد، اینها این جوری حرکت کردند. باید حُسن نیت نشان بدهند.»





ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
دقیقا همین کار هم در دوران فتنه در 78 و 88 در میدان ازادی انجام شد که با ماشین پر پول به مردم و ارازل اوباش پول میدادند برای براندازی نظام
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
ديگه بايد به چه زباني بگويند به آمريكا اعتماد نكنيد، حالا به اصطلاح روشنفكران ما معتقدند كه با امريكا بايد مذاكره و اعتماد كنيم.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
آمریکائیها مظهر شرارت در دنیا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *