بازدید رییس کل دادگستری استان کردستان از مجتمع‌های قضایی شهید قدوسی و شهید بهشتی سنندج

14:35 - 19 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۰۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان کردستان در بازرسی از مجتمع قضایی تجدیدنظر استان، محاکم عمومی و انقلاب و دادسرای سنندج بر ضرورت نظارت بر رسیدگی به پرونده‌های قضایی و به حداقل رساندن مراجعات مردمی تأکید کرد.
- صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان به همراه معاونین خود ضمن دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان این مجتمع‌های قضایی از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های مطروحه قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان کردستان در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع در کلیه حوزه‌های قضایی استان، با برخی از مراجعین دادگستری شهرستان سنندج دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع صحبت‌های آنان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

وی همچنین توجه ویژه به سیاست‌های اولویتی، محوری و راهبردی ریاست قوه قضاییه را از اهداف اصلی دستگاه قضایی در استان برشمرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی، کاهش موجودی پرونده‌ها و پرونده‌های معوقه، مجازات‌های جایگزین حبس و سایر سیاست‌های اولویتی قوه قضاییه در دستور کار جدی دادگستری استان قرار دارد.

شایان ذکر است که ایشان در بخش‌های مختلف این مجتمع‌ها حضور یافت و ضمن اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده، با حضور در شعب مختلف، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *