هخامنش: مس رفسنجان ما را غافلگیر کرد/ تلاش‌ می‌کنیم تراکتور را از این وضعیت خارج کنیم

10:10 - 17 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۰۴۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و می‌دانستیم باید چه کاری در زمین انجام دهیم اما از عملکرد مسی‌ها غافلگیر شدیم.

وفا هخامنش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری تیم فوتبال تراکتور مقابل مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود و حریف واقعا ما را سورپرایز کرده بود. بازی در چمن مصنوعی شرایط را سخت کرده بود، اما من فکر نمی‌کردم مس رفسنجان اینقدر خوب باشد. تمام هدف ما در این مسابقه فقط کسب سه امتیاز بود و زیاد به دنبال بازی زیبا نبودیم و فقط می‌خواستیم برنده از میدان خارج شویم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و می‌دانستیم باید چه کاری در زمین انجام دهیم، اما در هر حال از عملکرد آنها غافلگیر شدیم.

وی افزود: صد درصد تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی است. ما تیم خوبی داریم و فقط کمی زمان می‌خواهیم. چهره تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و تا بازیکنان جدید با بقیه هماهنگ شوند مدتی طول می‌کشد. با این حال، جو خوبی در تیم ما حاکم است. مطمئن هستم این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و در سه جام بجنگد و نتایج خوبی بگیرد. رفاقت و صمیمیتی که در تیم ما به وجود آمده قطعا در ادامه راه کمک‌مان خواهد کرد. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که تراکتور را از این وضعیت خارج کنیم و روز به روز بهتر شویم و نتایج بهتری هم بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره بازی بعدی این تیم مقابل فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوبی است و امسال خوب هزینه کرده و بازیکنان باکیفیتی گرفته است. آنها تغییرات کمی داشته‌اند. در هر صورت فولاد تیم قابل احترامی است و ما در زمین کار خودمان را انجام می‌دهیم. آنها باید بدانند که به راحتی نمی‌توانند از ما امتیاز بگیرند چون تراکتور فقط برای برد به زمین می‌آید. ما باید خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم و برای همین به سه امتیاز بازی با فولاد نیاز داریم. ان‌شاءالله پیروزی‌های ما تداوم داشته باشد تا بتوانیم در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *