شیوه فعالیت اداری سازمان مرکزی و واحد‌های دانشگاه آزاد در هفته آتی

13:35 - 07 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۸۲۵۳
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نحوه حضور کارکنان در سازمان مرکزی و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پیش رو را اعلام کرد.
- روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که پیرو اعلام دولت مبنی بر تعطیلی ادارات دولتی در هفته پیش رو، معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه جزئیات نحوه حضور کارکنان در سازمان مرکزی و واحد‌ها از روز شنبه ۸ آذرماه تا چهارشنبه ۱۲ آذرماه را اعلام کرد.

بر این اساس، تمامی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری به ارائه خدمات به دانشجویان بپردازند. پاسخ به مراجعات حضوری در سازمان مرکزی و تمامی واحد‌ها تعطیل است.

لازم است نیرو‌های مربوط به پشتیبانی سامانه‌های آموزشی، به صورت شیفتی در همه مراکز و واحد‌ها حضور داشته باشند. در بخش‌هایی که انجام این مهم به صورت دورکاری قابل انجام است، حضور الزامی نیست، ولی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خللی در پشتیبانی از سامانه‌ها ایجاد نشود.

در سازمان مرکزی نیز ضمن تأکید بر ارائه خدمات از طریق دورکاری کلیه بخش ها، به جز کارشناسان در حوزه فناوری اطلاعات در جهت نگهداری سامانه‌های آموزشی و نیرو‌های پشتیبانی موردنیاز آنها، سایر بخش‌ها ضرورتی به حضور آن‌ها نیست.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *