برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی در کرانه باختری در واکنش به سفر پمپئو

19:25 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۸۴۷
برخی از شهروندان فلسطینی در واکنش به سفر پمپئو و بازدید از شهرک‌های صهیونیست نشین، تظاهرات کردند.

– طبق گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، برخی از شهروندان فلسطینی با برپایی راهپیمایی و تجمع در شهر «البیره» واقع در مرکز کرانه باختری، نسبت به تصمیم وزیر خارجه آمریکا برای بازدید از شهرک «پساگوت» واقع در اراضی این شهر واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی افردی بودند که، از مناطق مختلف استان «رام الله و البیره» به منطقه «جبل الطویل» شهر البیره آمده بودند.

این افراد در حالی که پرچم‌های فلسطین و پلاکارد‌هایی را در محکومیت شهرک سازی و مواضع دولت آمریکا در دست داشتند، علیه تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی شعار سر دادند و در چند مسیر لاستیک‌های خودرو را آتش زدند.

برخی رسانه‌ها نیز از حضور شماری از مقامات ارشد گروه‌های فلسطینی در این راهپیمایی خبر دادند.

محمود العالول نائب ریس جنبش فتح فلسطین نیز در این راستا اظهار کرده است که، این تظاهرات مهم و نمادین در جبل الطویل که شهرک صهیونیست‌نشین پساگوت در آنجا واقع است، بخشی از فعالیت‌های مقابله با رژیم اشغالگر و جنایات روزانه آن علیه ملت فلسطین است.

وی همچنین بر اهمیت وحدت میان ملت فلسطین و مقابله با همه پروژه‌ها و برنامه‌های اسرائیل و آمریکا علیه آرمان فلسطین با وجود سازشگری برخی رژیم‌های عربی و ادامه محاصره فلسطین تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *