مظلومی: شیطنت برخی باعث شد در بازی اول نتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم

11:41 - 19 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۷۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش باشگاه این بود که بازیکنان جدید را به دیدار اول برسانیم ولی با شیطنت برخی نتوانستیم این کار را انجام دهیم.
پرویز مظلومی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پنجره نقل‌وانتقالات بسته باشگاه استقلال و عدم استفاده از بازیکنان جدید در بازی اول این تیم مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: تمام تلاش باشگاه این بود که بازیکنان جدید را به دیدار اول برسانیم چون تمام کار‌ها انجام شده و پول پرداخت شده بود، ولی با شیطنت برخی در آخرین لحظه تاییدیه پرداخت پول شفر به باشگاه اعلام شد و ما به «فیفادی» برخورد کردیم و ماجرا به بعد از تعطیلات موکول شد.

وی ادامه داد: تا مجوز بازیکن جدید صادر شود ما تمرینات خوبی را سپری کردیم و از بازیکنان سال گذشته در بازی مقابل مس رفسنجان استفاده کردیم. ما در این مدت کار‌های تاکتیکی خوبی را انجام دادیم و آمادگی ما برای بازی‌ها خوب است.
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با مس رفسنجان تصریح کرد: بازی اول همیشه سخت است و با توجه به شرایطی که داشتیم و قبل از بازی بلاتکلیف بودیم باید به بازیکنان تیم و کادرفنی خسته نباشید بگویم که خیلی زحمت کشیدند و مطمئنا تیم بهتر هم خواهد شد. مس رفسنجان تیم باکیفیتی است و مربی خوب و جوانی دارد و خوشحالم که آنها به لیگ برتر آمدند. بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و ما به دنبال برد بودیم. بازیکنان تمام توان خود را برای بردن گذاشتند، حریف با انگیزه بالا جلوی ما بازی و حتی یک نیمه ما را اذیت کرد، ولی بچه‌ها نیمه دوم تلاش خود را بیشتر کردند و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *