حمایت قاطع اعضای هیات مدیره پرسپولیس از برانکو

13:43 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۱۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه گذشت سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر و نتایج به دست آمده در آن ملاک دقیقی برای ارزیابی نیست، گفت: حمایت اعضای هیات مدیره از سرمربی تیم صد در صد ادامه دارد.
به گزارش گروه ورزشی ، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه نشست خبری امروز خود که به منظور تشریح فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش های آنها که در رابطه با وضعیت پرسپولیس مطرح شد، پاسخ داد.

وی در این زمینه گفت: صحبت های مطرح شده مبنی براینکه میان اعضای هیات مدیره و برانکو اختلاف نظر وجود دارد را تکذیب می کنم. ما به وی و آینده ای که پرسپولیس با این مربی خواهد داشت، اعتماد کامل داریم.

گرشاسبی در پاسخ به پرسش خبرنگار گروه ورزش مبنی بر اینکه "با توجه به گذشت سه هفته از لیگ برتر و اینکه پرسپولیس هیچ بردی به دست نیاورده، رویکرد اعضای هیات مدیره تغییر نکرده و آیا همچنان از وی حمایت خواهید داشت"؟ گفت: صد در صد؛ گذشت سه هفته از رقابتهای لیگ برتر و نتایج به دست آمده در آن ملاک دقیقی برای ارزیابی نیست. اعضای هیات مدیره همگی از برانکو حمایت کامل و قاطع دارند.

وی همچنین تاکید کرد: باید بگویم در همین دیدار اخیر مساله داوری هم در باخت پرسپولیس بی تاثیر نبود. تیم ما با مشکلاتی که داشته رفته رفته دارد پا می گیرد اما این اتفاقات پیرامونش رخ می دهد.

گرشاسبی در مورد جذب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس نیز گفت: در این مورد هیات مدیره به مدیرعامل اختیار تام داده است. وی هم با چند گزینه مذاکره کرده اند و در صورتیکه نهایی شود به جلسه هیات مدیره می آورند تا تصمیم نهایی در مورد آن گرفته شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *