رحمتی خواستار حمایت هواداران از تیم استقلال شد

8:44 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۰۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: دروازه‌بان استقلال بعد از شکست برابر ذوب آهن از طرفداران تیمش درخواست کرد همچنان از آبی‌های پایتخت حمایت کنند.
به گزارش گروه ورزشی ، رحمتی در پاسخ به خبرنگاران درباره کیفیت ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن یکی از تیم های خیلی خوب است و قهرمان جام‌حذفی. ما اگر در نیمه اول از موقعیت هایمان استفاده می‌ کردیم، روند بازی عوض می‌ شد.

وی ادامه داد: ما تیم جوانی داریم باید به این بازیکنان فرصت داد، مصدوم هایی هم داریم. من بعد از برد هم همین حرف ها را زدم. البته من به استقلال خیلی امیدوارم و مطمئنم که هواداران هم از این تیم حمایت می‌ کنند.

او درباره داوری این مسابقه هم گفت: من درباره داوری حرف نمی‌زنم. به نظر من باید طوری رفتار کنیم که فشار از روی داورها برداشته شود.

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوالی درباره کرار هم چنین گفت: درباره کرار حرف زدن در حیطه وظایف من نیست. این را باید مسوولان باشگاه جواب بدهند.

او در پایان صحبت هایش باز روی سخن را به سمت هواداران برد و گفت: امیدوارم هواداران بیایند و این تیم را حمایت کنند. استقلال احتیاج به زمان دارد. ما زود با هم هماهنگ شدیم و حتما در روزهای آتی هم بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *