فریبا: حضور افراد باتجربه در کادرفنی به سود استقلال است

8:45 - 05 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۷۸۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استفاده از کسانی که تجربه دارند و حضور برخی از آنها در کادرفنی به سود استقلال است.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. به خصوص اینکه یکی، دو بازی تدارکاتی هم استقلال انجام داده است. من در بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان حضور داشتم و از نزدیک بازی را دیدم، بازیکنان جدید را هم بررسی کردم.

وی افزود: محمدحسین مرادمند را بازیکن توانمندی دیدم. سایر بازیکنان هم باید بیشتر با تیم هماهنگ شوند. البته هنوز معلوم نیست که دیاباته و میلیچ بازمی‌گردند یا خیر اما من شنیده‌ام هر دو آنها به زودی قرار است به ایران برگردند که این خبر خوبی برای هواداران استقلال است. علی کریمی هم گفته می‌شود دوست دارد بماند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور پرتعداد مربیان در کادرفنی این تیم، گفت: شرح وظایف‌ها مشخص است. اتفاقا استفاده از کسانی که تجربه دارند، به سود استقلال است. بیشتر کار‌ها به صمد مرفاوی، حنیف عمران‌زاده و البته آرش برهانی محول شده است و فکری روی اینها نظارت دارد. تنها بحث این است که از تجربیات پیشکسوتان هم استفاده شود.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مهدی قایدی هم به تمرینات بازگشته است و اگر میلیچ، دیاباته و کریمی هم برگردند، شرایط بهتر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *