افزایش ۱۷ درصدی آمار پرونده‌های مختومه در دادگستری مرکزی

9:35 - 08 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۰۴۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان مرکزی از افزایش ۱۷ درصدی آمار پرونده‌های مختومه در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، رییس کل دادگستری استان مرکزی در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: از ابتدای امسال در جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی و محوری دستگاه قضائی در دوران زعامت آیت‌الله رئیسی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات جهادی و انقلابی قضات و کارکنان، موفق به ثبت افزایش ۱۷ درصدی مختومه شدن پرونده‌های قضائی در سطح استان مرکزی شده‌ایم که نشان از عزم جدی دستگاه قضا برای کاهش پرونده‌ها و تسریع در دادرسی‌ها و اجرای احکام صادره است.

وی افزود: این آمار از مقایسه تعداد مختومه‌های پنج ماه نخست امسال با مدت مشابه سال قبل بدست آمده که با در نظر گرفتن افزایش ۹ درصدی حجم ورودی پرونده‌ها در پنج ماهه نخست امسال بیانگر تلاش و همت مضاعف همکاران قضایی و اداری این مجموعه است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: البته نگاه ما فراتر از عملکرد فعلی است و با یاری خداوند و با تمام توان و قدرت تا پایان امسال درصد بیشتری از پرونده‌ها را رسیدگی و مختومه خواهیم کرد که این کار منجر به رضایت مندی بیشتر مردم و تسریع در دادرسی‌ها خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *