عزیزی: معیارهای وزارت ورزش برای پرداخت بودجه قابلیت بهبود دارد/ نباید در گلف سرمایه‌سوزی شود

10:32 - 07 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۰۰۸۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون گلف رییس فدراسیون گلف در خصوص آخرین وضعیت این رشته توضیحاتی را ارائه داد.

حمید عزیزی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جلسه‌ای که با مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب داشت، گفت: با توجه به اینکه اصلی‌ترین زمین گلف ایران در مجموعه ورزشی انقلاب واقع شده و عمده فعالیت‌های فدراسیون گلف اعم از مسابقات و اردو‌ها در این زمین برگزار می‌شود، جلساتی را با مسئولان این مجموعه ورزشی و همین ظور مسئولان شرکت توسعه و تجهیز داشته‌ایم.

وی افزود: در جلسه اخیر هم مسائلی همچون بهبود وضعیت نگهداری زمین گلف، تسهیل رفت‌و‌آمد پرسنل و مهمتر اینکه نحوه سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی از مجموعه ورزشی انقلاب مورد بررسی قرار گرفت. پیش از این هم افراد یا فدراسیون‌های مختلف پس از طی کردن مراحل قانونی در این مجموعه سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده بودند و ما هم به دنبال این هستیم که چنین اتفاقاتی برای گلف کشور هم رخ دهد؛ چرا که اگر این سرمایه‌گذاری‌ها صورت نگیرد سرمایه‌سوزی رخ می‌دهد.

رییس فدراسیون گلف در مورد مشکلات مالی این فدراسیون تصریح کرد: وضعیت مالی وزارت ورزش و فدراسیون‌ها تابعی از وضعیت اقتصادی کل کشور است و به خاطر تحریم‌های طالمانه‌ای که وجود دارد تخصیص‌ها به شدت افت کرده است. با پیگیری‌های من و البته همت علی‌نژاد، تخصیص از امسال بودجه فدراسیون‌ها بر اساس معیار شد؛ البته این معیار‌ها قابلیت بهبود دارد. بودجه فدراسیون گلف در تفاهم‌نامه وزارت ورزش حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. البته به نمره‌هایی که به فدراسیون گلف داده شده معترض هستیم و قرار شد تجدیدنظر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *