لایروبی کانال های روستاهای حاشیه ای جنوب تهران

0:41 - 19 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۸۷۴
خبرگزاری میزان: قائم مقام شهردار منطقه 20 از اجرای طرح یک هفته ای لایروبی تمامی کانال های روباز، سرپوشیده و انهار شهری این منطقه جنوبی خبرداد و گفت: این طرح در محدوده حریم و روستاهای جنوب تهران نیز اجرا می شود.
به گزارش گروه اجتماعی ، اصغر عطائی اظهار کرد: با اجرای طرح جهادی لایروبی شبکه جمع آوری آب های سطحی و تلاش یک هفته ای کارشناسان مدیریت شهری، بیش از یک صد هزار مترطول از کانال ها و انهار شهری منطقه 20 پاکسازی خواهد شد.

عطائی با اشاره به اینکه شهروندان با دم تخلیه نشدن زباله های شهری در انهار می توانند، مدیریت شهری را در اجرای این طرح و کاهش هزینه های تحمیلی یاری رسانند، افزود: 74 موقعیت از کانال های روباز، سرپوشیده و انهار شهری نواحی هفت گانه منطقه 20 در این طرح لایروبی می شوند تا در زمان بارش های پائیزه و فصل بارندگی مشکلی برای شبکه جمع آوری آب های سطحی و آب گرفتگی های احتمالی اتفاق نیافتد.

وی ادامه داد: بزرگراه های شهید کریمی و شهید آوینی و خیابان های فدائیان اسلام، شهید غیوری، سرگرد محمدی، دهخدا، فرهنگ؛ والفجر، اردستانی، شهادت، سیانکی، شهید دستواره، کمیل، شهید رجایی از جمله محل های فعالیت تیم جهادی طرح لایروبی است.

عطائی با اشاره به اینکه این طرح در محدوده حریم و روستاهای جنوب تهران نیز اجرا می شود، گفت: انهار و کانال های روستاهای فیروزآباد، ده خیر، زمان آباد، محمودآباد، کریم آباد، قاسم آباد، گل تپه، طالب آباد، نجم آباد، چالطرخان، قمی آباد، قلعه نو، عباس آباد و مقیم آباد نیز در برنامه زمان بندی لایروبی و پاکسازی قرار گرفته است که در مدت یک هفته عملیاتی خواهد شد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: طرح جهادی لایروبی کانال های منطقه 20 از 17 مرداد آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *