پذیرایی شهربانان از تهرانی‌ها در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)/ برپا کردن ایستگاه‌های صلواتی در 22 میدان پایتخت

22:15 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۸۵۷
خبرگزاری میزان: مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران از پذیرایی شهربانان از شهروندان تهرانی در 22 میدان بزرگ پایتخت روز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ، ابوالقاسم چیذری با بیان این که بیش از یک هزار شهربان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری با برگزاری مراسم عزاداری ، یاد و خاطره آن امام همام را گرامی خواهند داشت، اظهار کرد: پیرو تأکیدات شهردار تهران مبنی بر تغییر رویکرد این سازمان از یک نهاد خدماتی به یک نهاد خدماتی فرهنگی اجتماعی و پاسداشت هر چه بیشتر شعائر دینی بعدازظهر سه شنبه مراسم ویژه‌ای با حضور بیش از یک هزار شهربان و مردم تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم شهربانان از ساعت 6 بعداز ظهر حرکت خود را از میدان شهدا آغاز کرده و با ادامه مسیر به سمت میدان امام حسین(ع) در کنار مزار شهدای گمنام به عزاداری و برگزاری مراسم خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت شهربان یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت در روز شهادت امام صادق (ع) را راه‌اندازی 22 ایستگاه صلواتی در 22 میدان بزرگ شهر تهران عنوان کرد و گفت: شهربانان شهر تهران در این ایستگاه‌ها از شهروندان تهرانی پذیرایی خواهند کرد.

چیذری در پایان تأکید کرد: برگزاری با شکوه چنین رویدادهایی در کنار وظایفی که شهرداری تهران بر عهده این شرکت نهاده است، می‌تواند منجر به ایجاد یک نوع آرامش معنوی در بین شهربانان نیز شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *