مهدی‌پور: نفرات برتررقابت‌های قهرمانی کشور را به اردوی تیم جوانان دعوت کردیم

7:45 - 18 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۸۱۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: نفرات برتررقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان سال گذشته را به اردوی تیم جوانان دعوت کردیم.

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با میزان در خصوص لیست ۲۰ نفره تیم بوکس جوانان اظهار داشت: نفرات برتررقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان سال گذشته و همچنین بوکسور‌هایی که در رقابت‌های بین‌المللی سال گذشته عملکرد فنی قابل قبولی داشتند را به اردوی تیم جوانان دعوت کردیم. ما برای دعوت به اردو برنامه‌ای از قبل طراحی کردیم و افراد واجد شرایط را شناسایی کرده و تمریناتشان را از طریق صفحات مجازی پیگیری کردیم.

وی افزود: برنامه ما این است بتوانیم در یکی از استان‌هایی که در بحث کرونا شرایط سفید دارد را برای شروع اردوی تیم خود در نطر بگیریم و باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.

سرمربی تیم بوکس جوانان با اشاره به اینکه مطمئن باشید در تیم من بهترنی نفرات به حقشان میرسند، گفت: از بوکسور‌های دیگر که مدعی حضور در تیم ملی هستند نیز دعوت می‌کنیم و آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. هیأت‌های بوکس استان‌های مختلف در رده جوانان نفرات خود را معرفی می‌کنند و آن‌ها در اردوی تیم ملی تست می‌شوند. این نفرات تنها در لیست اولیه حضور دارند و شایسته‌ترین نفرات در تیم ما فیکس خواهند شد.

مهدی‌پور افزود: پیکار‌های قهرمانی جهان در رده سنی جوانان فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ در لهستان و احتمالا رقابت‌های قهرمانی آسیا را آبان ماه سال جاری به میزبانی هند (به احتمال فراوان زمان و مکان این مسابقات تغییر خواهد کرد) پیش رو داریم. این موضوع را هم در نطر داشته باشید که در صورت قطعی شدن مسابقات قهرمانی آسیا زمان زیادی برای آماده‌سازی نداریم.

سرمربی تیم بوکس جوانان در پاسخ به این سوال که تجربه هدایت تیم‌های نونهالان و نوجوانان تا چه اندازه به او کمک میکند، تصریح کرد: من و مربیان خوبی که در کنارم حضور داشتند در تیم‌های نونهالان و نوجوانان حضور داشتیم و از عملکرد فنی بچه‌ها راضی بودیم. یک دوره هم به همراه امید رشید و مرتضی سپهوند تیم جوانان را به مسابقات آسیایی بردیم که نتایج خوبی کسب شد و تجربه کافی برای هدایت تیم‌های پایه را دارم و امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که بتوانم نتایج خوبی در تیم بوکس جوانان بگیریم تا خانواده بزرگ بوکس را خوشحال کنیم.


برچسب ها: بوکس رضا مهدی پور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *