شرایط عجیب و خطرناک خبرنگاران مقابل باشگاه پرسپولیس/ کرونا تمام شده؟

13:11 - 17 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۷۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
این روز‌ها خبرنگارانی که مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع می‌کنند، شرایط عجیب و خطرناکی دارند.

، با شروع فصل نقل‌وانتقالات تابستانی و البته اتمام کار پرسپولیس در فصل گذشته فوتبال کشورمان، شاهد این هستیم که طبق سنوات گذشته تعدادی خبرنگار برای تهیه خبر نقل‌وانتقالاتی مقابل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا می‌کنند.

این در شرایطی است که در حال حاضر در وضعیت کرونا هستیم و تجمع خبرنگاران و هواداران مقابل باشگاه پرسپولیس و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ریسک ابتلا به بیماری کرونا افزایش داده است که خود اقدامی بسیار خطرناک است.

غیر از مسئله کرونا که بسیار مهم است، خبرنگاران برای تهیه گزارش و مصاحبه با افرادی که به باشگاه پرسپولیس می‌آیند هم مشکل دارند. در این چند روز بار‌ها شاهد بودیم وقتی یک بازیکن یا مدیر به باشگاه وارد می‌شود یا از باشگاه خارج می‌شود قبل از اینکه با خبرنگاران مواجه شود با هواداران روبرو می‌شود که مقابل باشگاه تجمع کردند و همین مسئله باعث می‌شود تا در اکثر مواقع خبرنگاران نتوانند با بازیکنان صحبت کنند و در عوض هواداران هستند که با بازیکنان حرف می‌زنند!

البته نفس این کار که در این شرایط سخت و کرونایی خبرنگاران مقابل باشگاه تجمع کنند درست نیست، اما باز هم می‌شود شرایط را مدیریت کرد. از طرف باشگاه پرسپولیس می‌شود خبرنگاران را به سالن روابط عمومی باشگاه دعوت کرد و هر بازیکن بعد از امضای قرارداد پیش خبرنگاران برود و صحبت کند، اما این اتفاق از طرف باشگاه پرسپولیس رخ نمی‌دهد و شاهد این هستیم که حضور همزمان خبرنگاران و هواداران هم کار را برای خبرنگاران سخت کرده و هم ریسک احتمال ابتلا به کرونا چند برابر شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *