سقوط امارات به ورطه بدنامی

22:01 - 04 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۲۷۳
سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان گفت: امروز امارات به دلیل عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی تحت فشار بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی است و مردم امارات با نارضایتی از این اقدام آن را ناشی از فساد و وابستگی حکام خود به رژیم آمریکا می‌دانند.
پاک‌آیین: عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی ناشی از فساد حکام این کشور استمحسن پاک‌آیین در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی گفت: امارات در دنیا یک کشور بدنام است به خصوص بعد از تجاوز به یمن به لحاظ حقوق بشری آبرویی در دنیا ندارد.
 
کارشناس روابط بین الملل گفت: رژیم صهیونیستی نیز به این شکل بدنام است و در اشغال فلسطین و اقداماتی که بر علیه مردم این کشور انجام داده مورد تنفر جهان اسلامی و بسیاری از آزادگان دنیا قرار دارد.
 
پاک‌آیین افزود: امارات به دلیل تجاوز به یمن و هم‌پیمانی با عربستان منزوی شده بود که با تمسک به رژیم آمریکا و برای خروج از این بحران تلاش کرد به رژیم صهیونیستی کمک کند و با این اقدام به جهان اسلام خیانت کرد.
 
وی افزود: امروز امارات به خاطر این اقدام خیانتکارانه تحت فشار بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی است و مردم امارات از اقدام ناراضی هستند و آن را ناشی از فساد و وابستگی حکام خود به رژیم آمریکا می‌دانند.
 
سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان افزود: اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نه تنها این رژیم را از انزوا خارج نمی‌کند بلکه کشور خودش را در ردیف رژیم بدنام همچون رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.
 
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی وضعیت خوبی ندارد و در داخل آن اختلافات بین احزاب مختلف به طور جدی وجود دارد. کابینه‌ای که بسیار متزلزل است و نتانیاهو که ثبات ندارد و روز به روز محبوبیت خود را بین یهودیان در داخل سرزمین‌های اشغالی از دست می‌دهد.
 
پاک‌آیین در پایان گفت: اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکتی برای حمایت از نتانیاهو بود و از جانب مسلمانان بدون پاسخ نخواهد بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *