مورینیو: کیمیش بازیکن بسیار سطح بالا است/ مولر اصلا پیر نیست

9:18 - 01 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۸۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: با آمدن فلیک، تیم بایرن مونیخ دوباره فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد.

- ژوزه مورینیو در مصاحبه با DAZN آلمان در مورد توانایی‌های یاشوا کیمیش گفت: از نظر من یاشوا کیمیش نه تنها یک مدافع راست سطح بالا است بلکه در نقش‌های مدافع چپ، مدافع وسط و ... سطح بالایی برای بازی کردن دارد.

وی افزود: او باهوش است و می‌داند که باید در چه جایی، چه کاری را انجام دهد. کیمیش یک بازیکن بسیار سطح بالا است. از نظر من او جزو بهترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود. برای بایرن مونیخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مهم‌تر از این است که بازیکنی از این تیم یک جایزه انفرادی را تصاحب کند، اما از نظر من کیمیش، لواندوفسکی و نویر بازیکنانی هستند که می‌توانند جوایز انفرادی را نیز ببرند.

سرمربی تاتنهام پیرامون توماس مولر عنوان کرد: از نظر من مولر اصلا پیر نیست بلکه او وقتی خیلی جوان بود، در لیگ قهرمانان اروپا و جام‌جهانی در بالاترین سطح خود بازی کرده است. مولر مردی خوشحال است. اکنون هم با آمدن فلیک توانسته در ترکیب ثابت این تیم قرار بگیرد و از همه مهم‌تر یکی از بهترین بازیکنان بایرن شود.

مورینیو در پایان در مورد فلیک گفت: فلیک تقریباً در ابتدای کار خود به عنوان یک سرمربی قرار دارد، اما با این حال کاری شگفت‌انگیز در بایرن انجام داده است، زیرا این تیم تا پیش از او دوران خاکستری را سپری می‌کرد، اما با آمدن او، این تیم هم دوباره فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد و هم متحول و جان تازه‌ای گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *