معاون استاندار خوزستان: اگر کمک دستگاه قضا نبود معوقات کارگران هفت‌تپه پرداخت نمی‌شد

11:17 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۲۴۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر کمک دستگاه قضا نبود، حقوق معوق کارگران شرکت هفت‌تپه پرداخت نمی‌شد، گفت: پرداخت دو ماه حقوق معوقه کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه با پیگیری‌های دستگاه قضا موجب امیدواری و نشاط کارکنان این مجموعه شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت:علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت‌تپه در پی پیگیری دستگاه قضا تاکید کرد:  واقع امر این است که اگر کمک دستگاه قضا نبود، حقوق معوق کارگران  شریف شرکت هفت تپه پرداخت نمی‌شد.

 

وی ادامه داد: برای حل کامل معضل شرکت نیشکر هفت‌تپه هماهنگی و همکاری قوای مجریه و مقننه لازم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در عملکرد و نحوه پرداخت حقوق و سایر موضوعات در این شرکت وجود دارد، حتما باید قوه قضاییه در این پرونده، حضور انقلابی و پیگیر خود را ادامه دهد.

حسین‌زاده گفت: پرداخت دو ماه حقوق معوقه کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه با پیگیری‌های دستگاه قضا موجبات امیدواری و نشاط کارکنان این مجموعه را سبب شده است.

وی افزود: درباره روند ادامه به کار این شرکت برخی معتقدند مدیریت این شرکت باید به دولت برگردد و عده‌ای معتقدند با بخش خصوصی سرپا نگه داشت لذا باید یک سیاست واحدی برای نحوه اداره این شرکت بزرگ در آینده نظر گرفته شود و حتما باید کمک دستگاه مقتدر قضایی باشد تا امور سامان یابد.
 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *