جلسه دبیران استانی جبهه پیروان 29 مرداد در تهران برگزار می‌شود

12:57 - 14 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۷۶۶
خبرگزاری میزان: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری جلسه دبیران استانی تشکل متبوعش در تهران خبرداد و تصریح کرد: دبیران استانی جبهه پیروان خط امام و رهبری در روز پنجشنبه 29 مرداد در تهران گردهم می‌آیند وپیرامون مسائل روز و انتخاباتی به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
جلسه دبیران استانی جبهه پیروان 29 مرداد در تهران برگزار می‌شودسید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به جلسه شب گذشته تشکل متبوعش، اظهار کرد: در جلسه شب گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان در رابطه با نحو ورود به انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان، گفت:ستاد انتخابات جبهه پیروان و کمیته‌های زیرمجموعه آن در راستای اقدامات خود جهت ورود به انتخابات مجلس دهم، در حال پردازش اسامی واصله از استان‌ها هستند تا درصورت احراز صلاحیت، در انتخابات پیش‌رو به حمایت از آن‌ها بپردازیم.

سخنگوی جبهه پیروان از برگزاری جلسه دبیران استانی تشکل متبوعش در تهران خبرداد و تصریح کرد: دبیران استانی جبهه پیروان خط امام و رهبری در روز پنجشنبه 29 مرداد در تهران گردهم می‌آیند و پیرامون مسائل روز و انتخاباتی به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *