بازیکنان قبل از ثبت قرارداد باید مالیات دهند

9:10 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۳۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان امور مالیاتی تهران گفت: در چند روز آینده همکاران ما برای رسیدگی به موضوع مالیات بازیکنان، مربیان و اعضای تیم​های فوتبال به هیئت فوتبال تهران و سازمان لیگ مراجعه و گواهی مالیاتی این افراد را طلب خواهند کرد.
به گزارش ، حسین بنی صفار طی گفت وگویی اظهار کرد: قبل از این که فصل نقل و انتقالات و ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی و مربیان تیم ها برسد ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مکاتبه داشتیم و از آنها خواستیم که قبل از امضای هر قراردادی، مفاصاحساب مالیاتی بازیکنان دریافت شود.

وی با بیان این که براساس قانون هر کسی که مجوز فعالیت اقتصادی را صادر می کند باید گواهی مالیاتی دریافت کند و سازمان لیگ هم از این قاعده مستثنی نیست، گفت: سازمان لیگ باید در موقعی که کارت بازی بازیکنی را صادر کرده حتماً گواهی مالیاتی را گرفته باشد.

بنی صفار افزود: اگر غیر از این باشد ما قطعاً برابر مقررات با سازمان لیگ عمل خواهیم کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنی گواهی مفاصاحساب مالیاتی نداشته باشد آیا شما مانع از بازی وی خواهید شد؟ گفت: خیر چون مسئولیت تضامنی پیدا می کند، ما با سازمان لیگ مواجه ایم.

بنی صفار افزود: سازمان لیگ نباید برای کسی که گواهی مالیاتی نداشته کارت بازی صادر می کرد بنابر این در این مورد سازمان لیگ باید پاسخگو باشد زیرا کارت بازی را صادر کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *