رحمانی: نتایج نیم فصل اول باعث شده در انتهای جدول باشیم/ کار سختی برای ماندن در لیگ داریم

13:27 - 11 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۲۶۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم پیکان گفت: نتایج نیم فصل اول باعث شده که در حال حاضر انتهای جدول باشیم، نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم.

ماهان رحمانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم پیکان مقابل تراکتور اظهار داشت: کادرفنی و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم را در لیگ برتر نگه دارند، مقابل تراکتور هم بازی خوبی ارائه دادیم و یک امتیاز گرفتیم.

وی ادامه داد: نتایج نیم فصل اول باعث شده که در حال حاضر انتهای جدول باشیم، نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم، اما در نیم فصل دوم با کادرفنی جدید نتایج خوبی گرفتیم. متاسفانه امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم کار ما را برای ادامه مسابقات سخت کرده است.

هافبک تیم پیکان تصریح کرد: ما بازی‌های سختی داریم و باید با تیم‌هایی بازی کنیم که در بالای جدول قرار دارند و به دنبال گرفتن سهمیه هستند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند، اما ما هم از لحاظ فنی و هم روحی روانی آماده هستیم که بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

رحمانی در خصوص اینکه چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است بیان کرد: بعد از یک سال و نیم ۶۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم.

وی در پایان درباره اینکه برای فصل بعد در پیکان می‌ماند یا پیشنهادی از تیم‌های دیگری دارد عنوان کرد: فعلا تمام تمرکزم روی پیکان است و تا آخر فصل فقط به پیکان فکر می‌کنیم، اما پیشنهاد‌هایی هم از چند تیم لیگ برتری داشتم که پایان فصل درباره آن تصمیم می‌گیرم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *