مهاجری: گل زدن به پرسپولیس، کار سختی است

23:26 - 09 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۳۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: سرمربی تیم پدیده خراسان پس از دیدار با پرسولیس مدعی شد که تیمش برای تساوی به تهران نیامده بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، رضا مهاجری بعد از تساوی 2 بر 2 پدیده مقابل پرسپولیس  در کنفرانس خبری گفت: بازی پرفشاری بود، خدا را شکر این دیدار 4 گل داشت و ثابت شد که ما برای دفاع نیامد‌ه‌ایم. هر دو تیم موقعیت داشتند، البته موقعیت پرسپولیس ببیشتر بود.

وی ادامه داد: دیرتر از پرسپولیس تمرینات خود را شروع کردیم. از بازیکنانم که شرافتمندانه زحمت کشیدند و یک امتیاز گرفتند تشکر می‌کنم. زدن 2 گل به پرسپولیس سخت است.

رضا مهاجری در مورد این که بعد از زدن 2 گل، تیمش تدافعی بازی کرد، تصریح کرد: این طور نبود که به تساوی راضی باشم. بعد از خوردن 2 گل بازی به تعادل رسید. انکار نمی‌کنم که گرفتن مساوی از پرسپولیس در تهران، کار هر تیمی نیست. اگر دقت می‌کردیم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد اما مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

مهاجری گفت: از نظر بدنی آمادگی کمتری از پرسپولیس داشتبم اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم تلاش کردیم تیم را از زیر فشار خارج کنیم.

وی در مورد اعتراض پرسپولیس به داوری، گفت: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم زیرا صحبت در مورد داوری تاثیری ندارد و باید در کمیته انضباطی پاسخگوی حرف‌هایمان باشیم. داوران باید در کمیته داوران پاسخگو باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *