پلیس: مردم از رفتار موتورسواران گله‌مندند

10:31 - 26 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۹۱۷۶
رییس پلیس پایتخت گفت: امروز بعضی از رفتار‌های ناهنجار رانندگان، نظم و اختلال در ترافیک را برهم زده است. همچنین در حال حاضر استفاده از موتورسیکت‌ها افزایش یافته است. رفتار‌های موتورسیکلت‌ها باعث گله مندی مردم شده است و باید در این باره فکری کرد.

پلیس: مردم از رفتار موتورسواران گله‌مندند-سردار حسین رحیمی در مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس راهور پایتخت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، در طول ۴۱سال به خوبی مسیری که امام ترسیم کرد را طی می‌کند و روز به روز در نظام جهانی مقتدر حرکت می‌کند، اما بهای سنگینی مانند از دست دادن سردار سلیمانی عزیز را متحمل شده ایم.

وی افزود: پلیس یکی از ارکان این‌نظام است که امروز با رشد و بلوغی در که نیروی انتطامی ایجار شده، گام‌های بلندی برداشته شده است. ناجا با بخش‌های مختلف خود، کار‌های بزرگی را انجام می‌دهد.

رییس پلیس پایتخت اظهار کرد: پلیس راهور نقش حساسی دارد. بیشتر جرائمی که رخ می‌دهد به دلیل عدم توجه به نظم است که مسئول ایجاد آن پلیس راهنمایی و رانندگی است. مجرمان از بی نظمی و آشوب سواستفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: روزانه در پایتخت ۲۰ میلیون تردد انجام می‌شود. وظیفه اصلی راهور برقراری نظم و کنترل رفت و آمد و کاهش سوانح رانندگی است.

این مقام ارشد انتطامی اظهار کرد: راهنمایی و رانندگی همیشه در خیابان‌ها حضور دارد و همه ارگان‌ها باید با این افراد همکاری لازم را انجام دهند.

وی افزود: امروز بعضی از رفتار‌های ناهنجار رانندگان، نظم و اختلال در ترافیک را برهم زده است. همچنین در حال حاضر استفاده از موتورسیکت‌ها افزایش یافته است. رفتار‌های موتورسیکلت‌ها باعث گله مندی مردم شده است و باید در این باره فکری کرد.

رییس پلیس پایتخت خطاب به سردار مهماندار گفت: ما بیش از یک سال است که برای ماندن شما رایزنی کردیم، اما شما ترجیح به بازنشستگی دادید. شما در این دوره رتبه برتر اشراف را از مقام معظم رهبری دریافت کردید که این برای ما بسیار با ارزش است.


برچسب ها: پلیس سردار رحیمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *