سعید معروف؛ تنها بازیکن میلیاردی والیبال ایران

8:38 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۸۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر ولخرجی برخی تیم‌ها در جذب بازیکن، به ویژه ملی‌پوشان و قراردادهای میلیاردی مطرح شد، در حالیکه رئیس سازمان لیگ فدراسیون نظر دیگری دارد.
منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار ورزشی اظهارداشت: همه قراردادها نزد من و در سازمان لیگ است. تا به امروز تنها قراردادی که از به یک میلیارد رسید مربوط به سعید معروف است که آنهم مربوط به سال گذشته است. معروف سال گذشته با قراردادی بالاتر از یک میلیارد به شهرداری ارومیه رفت که او هم در میانه راه ، قراردادش را فسخ کرد و به لیگ روسیه رفت تا برای کازان بازی کند.

وی تصریح کرد: بنابراین اعتراضاتی که در مورد افزایش دستمزد برخی بازیکنان مطرح شده و انتقاداتی که به خصوص از طرف برخی مربیان در این زمینه گفته می‌شود، اصلا قابل قبول نیست. آنها اگر در مورد مسائلی که باعث اعتراض و انتقادشان شده، مدرکی دارند بیاورند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: ولخرجی تیم‌ها برای بستن ترکیب تیم شان درست نیست اما هر قراردادی که مبلغ آن نسبت به سال گذشته کمتر باشد را ثبت نمی‌کنیم، چون مشخص است پشت پرده آن تصمیمات دیگری گرفته می‌شود. به طور معمول ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به قرارداد فصل قبل افزایش خواهیم داشت و این عرف نقل و انتقالات است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *