اظهار نظر عجیب پازاج تکلیف سوریان را روشن کرد

6:00 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۷۲۸
خبرگزاری میزان: در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب ملی‌پوش وزن نخست تیم کشتی فرنگی کشومان این روزها داغ‌تر از قبل شده سرمربی تیم ملی تکلیف این وزن را مشخص کرد و حمید سوریان را در مسابقات جهانی لاس‌وگاس روی تشک خواهد فرستاد.
به گزارش گروه ورزشی ، احد پازاج به تازگی با اعلام اینکه حاجی‌پور نوسان زیادی دارد از ملی‌پوش شدن حمید سوریان خبر داد.
 وی در این خصوص گفت: سوریان یکی از استثناهای کشتی دنیاست و اگر بتواند خودش را در شرایط مسابقه قرار دهد و انگیزه لازم را داشته باشد مطمئنا شانس اول قهرمانی در میان سبک وزن‌های دنیا است، چرا که فاصله او با نفرات دیگر بسیار زیاد است.

البته این نتیجه‌ و حذف از این تورنمنت تلنگری برای او بود تا خودش را جمع و جور کند تا در فاصله اندک به مسابقات جهانی به خودش بیاید. البته باید دید تصمیم نهایی شورای فنی در مورد انتخاب نفرات تیم ملی چیست.

حاجی پور متاسفانه در کشتی‌های خود نوسان‌ زیادی دارد و نمی توانیم روی او حساب کنیم، چرا که گاهی اوقات خوب عمل می‌کند و گاهی اوقات بسیار بد کشتی می‌گیرد که این یک ایراد بزرگ برای او محسوب می‌شود.»

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی از عملکرد سوریان دفاع کرده که در ادامه گفت و گوی خود توپ را در زمین شوای فنی می اندازد اما از سوی مقابل عملکرد حاجی پور را به شدت نقد می‌کند. با کنار هم گذاشتن اظهارات پازاج ملی‌پوش شدن سوریان در مسابقات جهانی امسال واضح می شود و به نظر می رسد که شورای فنی دیگر مجالی برای تصمیم گیری نخواهد داشت.

البته پازاج پر بیراه نیز نگفته و عملکرد و سابقه سوریان به مراتب بیشتر از حاجی پور است اما بد نبود که در چنین شرایطی وی سکوت اختیار می کرد تا در همان فاصله 15 روز مانده تا مسابقات جهانی اسامی پس از تایید شورای فنی اعلام می‌شد.

شکی نیست که اظهار نظر امروز پازاج با واکنش حاجی ‌پور روبرو خواهد شد و شاید او نیز اردو را ترک کند و به راحتی یکی از شانس‌های رسیدن به دوبنده تیم ملی خانه نشین شود. اتفاقی که برای باباجان‌زاده نیز افتاده و دیگر کشتی‌گیر کشورمان چند روزی است که خانه نشین شده است.

به هر شکل ممکن نابغه کشتی فرنگی کشورمان به حقش خواهد رسید و از ابتدا نیز شکی نبود که وی باید راهی مسابقات جهانی شود اتفاقی که باید برای امید نوروزی نیز خ دهد اما متاسفانه هنوز ان مهم رخ نداده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *