استکی: کرونا باعث شده در خصوص همه چیز با تردید حرف بزنیم/ راهیابی به اردوی تیم ملی بوکس آسان نیست

10:23 - 17 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۶۵۵۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: یکی از اهداف ما این است که مسیر رسیدن به اردوی تیم ملی را برای بوکسور‌ها دشوار کنیم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا امکان دارد برخی بوکسور‌های مطرح در رقابت‌های انتخابی شرکت نکنند، اظهار داشت: ما برای رقابت‌های انتخابی به اسم بوکسور‌ها را دعوت می‌کنیم و تمام کسانی که دعوت می‌شوند، باید در مسابقات شرکت کنند. اگر قرار باشد رقابت‌های قهرمانی کشور در نیمه دوم سال برگزار شود باید تا آن موقع اردوی تیم ملی برقرار باشد و برای شناسایی نفرات برتر و همچنین زیر نظر گرفتن آمادگی بوکسور‌ها باید انتخابی برگزار کنیم.

وی افزود: به غیر از شه‌بخش و موسوی، سایر بوکسور‌هایی که اسمشان در لیست باشد را در قالب مسابقات انتخابی محک می‌زنیم، چون چند ماه است از نزدیک تمرینات و آمادگی بچه‌ها را ندیده‌ایم و تنها از طریق صفحات مجازی با آنها در ارتباط هستم.

سرمربی تیم ملی بوکس در واکنش به این پرسش که آیا روی نام بوکسور‌هایی که در اردن ضعیف بودند قلم قرمز کشیده، گفت: برخی بوکسور‌ها توقعات ما را در اردن براورده نکردند، اما هنوز هم شانس برای رسیدن به تیم ملی وجود دارد. یکی از اهداف ما این است که رسیدن به پیراهن تیم ملی را دشوارتر از قبل کنیم و دیگر کسی نباید فکر کند چون یک روز قهرمان بوده قطعا در اردو حضور خواهد داشت.

استکی با اشاره به اینکه برگزاری المپیک توکیو قطعی نیست، تصریح کرد: ورزشکاران تمام دنیا دغدغه برگزاری المپیک را دارند و متاسفانه کرونا باعث شده تا در خصوص تمام مسائل با شک و تردید حرف بزنیم. اگر المپیک برگزار شود، ما می‌توانیم در رقابت‌های انتخابی تعداد سهمیه‌های خود را افزایش دهیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم تمام ورزشکاران و حتی المپین‌ها و مربیان با مشکلات مالی مواجه هستند. بوکسور‌ها هم نیازمند کمک مالی بیشتری هستند و امیدوارم کمیته ملی المپیک حقوق المپین‌های ما را در اولویت قرار دهد. در روز‌هایی که نمی‌شود با قاطعیت در خصوص برگزاری اردو‌ها و مسابقات صحبت کرد، حداقل کاری که باید بکنیم این است که کمک کنیم تا ورزشکاران دغدغه مالی نداشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *