کمک ۵۵۰ میلیون تومانی خیرین اردبیلی در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان

15:00 - 21 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۵۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان اردبیل از جمع آوری کمک خیرخواهانه ۵۵۰ میلیون تومانی خیرین و نیکوکاران اردبیلی در آیین جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمدخبر داد.

- جشن گلریزان ستاد دیه استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در مراسم‌های جداگانه‌ای در دو نوبت در دادگستری استان برگزار شد.

ناصر عتباتی در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین به ویژه حمایت‌های مادی خیرین استان از قشر مستضعف جامعه، این ویژگی خاص استان اردبیل در حمایت از اقشار مستضعف را الگوبرداری از انبیاء و ائمه اطهار (ع) ذکر کرد و افزود: این ویژگی نشان دهنده فرهنگ غنی اسلامی استان است و مسلما کمک به افراد بی بضاعت که به دلایل گرفتاری‌های اقتصادی و مالی گرفتار زندان شده اند در پیشگاه خدای متعال نیز دارای اجر و پاداش بزرگی است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به کمک‌های خیرین استان، تصریح کرد: هرچند کمک‌های بسیار خوبی به ستاد دیه استان به منظور کمک به افراد نیازمند و محکومین مالی جرایم غیر عمد شده است، ولی متأسفانه از آنجایی که تعداد محکومین مالی در استان زیاد است انتظار می‌رود استمرار کمک‌های نوع دوستانه خیرین استان موجب آزاد سازی بیش از پیش این مددجویان شود.در این مراسم مبلغ ۵۵۰۰ میلیون ریال اعم از وجه نقد، چک و تعهد به ستاد دیه استان به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد اهدا شد.

کمک مومنانه دادگستری استان به افراد نیازمند

 قضات و کارکنان دادگستری استان همزمان با ماه مبارک رمضان با شرکت در رزمایش کمک مومنانه به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع منحوس ویروس کرونا مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال جهت اطعام خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *