پرداخت تسهیلات برای خرید خودروی کارکرده توسط سایپا

13:21 - 20 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۲۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
به گفته مدیرعامل رایان سایپا این شرکت تا سقف ۵۰ درصد قیمت خودرو‌های کارکرده به متقاضیان تسهیلات خرید پرداخت می‌کند.

- محمود خاشعی در نشست خبری با اشاره به آمار فروش خودرو‌های کارکرده در کشور اظهار کرد: سالانه حدود ۳.۵ تا ۴ میلیون خودروی کارکرده در کشور خرید و فروش می‌شود که ۸۰ درصد آن مربوط به دو خودروساز بزرگ کشور است.

مدیرعامل رایان سایپا افزود: بر این اساس تصمیم گرفته شد به عنوان یک نهاد تسهیل گر وارد بازار شویم و به خریداران در این زمینه تسهیلات پرداخت کنیم.

وی گفت: بر این اساس با شاخص‌های بازار در این باره حرکت خواهیم کرد و نقشی در تعیین قیمت و یا نوع خودرو که خریدار انتخاب خواهد کرد دخالتی نخواهیم داشت.

خاشعی بیان کرد: اصولا تامین منابع شرکت‌های لیزینگی به دلیل اینکه این نهاد‌ها منابع خود را از بانک تامین می‌کنند گران است هزینه‌های خود را از کارمزد تامین می‌کنند.
 

مدیرعامل رایان سایپا تصریح کرد:این شرکت کمترین نرخ را دارد و تمرکز آن بر روی خرید خودرو‌های سایپا است، اما برای سایر خودرو‌ها هم تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی درباره نحوه دریافت تسهیلات افزود: خریدار پس از ثبت نام در سایت، معرفی خودرو، ارائه مدارک و احراز توانایی بازپرداخت اقساط در مدت ۲۴ ساعت تسهیلات خود را دریافت می‌کند.

خاشعی تصریح کرد: این شرکت ۵۰ درصد خودروی موردنظر خریدار را بر اساس نظر کارشناس پرداخت می‌کند.

مدیرعامل رایان سایپا تصریح کرد:مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳ ساله است و شرایط پرداخت را نیز خریدار می‌تواند تعیین کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *