موسوی: بوکس ایران در المپیک توکیو بیشتر از ۲ نماینده خواهد داشت

0:01 - 19 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۹۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بوکسور المپیکی ایران گفت: بوکسورهایی داریم که توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند و بیش از دو المپینکی در توکیو خواهیم داشت.

شاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان در خصوص دریافت پاداش سهمیه المپیک خود اظهار داشت: باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که مراسمی برگزار کردند و پاداش ۳۰ میلیون تومانی را دادند. پیش از این‌ هم نایب رئیس فدراسیون ۵۰ میلیون تومان پاداش سهمیه به ما داده بود.

وی افزود: ما هیچ منبع درآمدی به جز بوکس نداریم و طبیعی است که اگر شرایط مالی ایده‌آل باشد با تمرکز بیشاری تمرین می‌کنیم. امیدوارم حقوقی که کمیته ملی المپیک برایمان در نظر گرفته هرچه زودتر پرداخت شود تا دغدغه مالی نداشته باشیم.

بوکسور المپیکی ایران در خصوص اینکه فکر می‌کند تیم ایران باز هم می‌تواند سهمیه المپیک کسب کند؟ گفت: شک نکنید بوکسور‌هایی داریم که توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند و بیشتر از دو المپین در توکیو خواهیم داشت. کادرفنی تیم ملی آنقدر زحمت می‌کشد که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و به امید خدا روز‌های زیباتری در انتظار بوکس ایران خواهد بود.

موسوی با اعلام اینکه به تمرین در خانه عادت کردیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان هرچه زودتر تدبیری بیاندیشند تا بتوانیم اردو‌ها را آغاز کنیم، چون تمرینات تیم ملی باعث می‌شود در اوج قرار بگیریم. نیاز به تمرینات بیشتر، اردو‌های مشترک و تورنمنت تدارکاتی داریم تا بتوانیم رفته رفته به ۱۰۰ درصد آمادگی برسیم.

 


برچسب ها: بوکس شاهین موسوی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *