رفع تصرف بیش از ۶ هزار و ١٠٠ متر از اراضی ملی در استان کرمانشاه

23:39 - 01 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۳۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شهرام کرمی از رفع تصرف ۶ هزار و ١٠٠ متر مربع از اراضی ملی در استان کرمانشاه خبر داد.

رفع تصر اراضی ملیشهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از رفع تصرف بیش از ۶هزار و ١٠٠متر از اراضی ملی در استان کرمانشاه خبر داد.

وی در ادامه از عزم جدی دستگاه قضایی با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با متصرفین اراضی ملی، حفظ انفال و بیت المال در راستای صیانت از حقوق عمومی در اراضی ملی، منابع طبیعی و تغییر کاربری‌ها خبر داد و گفت: اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه علیه سودجویان و دست‌اندازان به منابع طبیعی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه افزود: در همین راستا با توجه به تشکیل تیم و اکیپ‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در تاریخ ۳۱ فروردین ١٣٩٩ از ۶١٣٩ متر مربع اراضی ملی رفع تصرف شد.

کرمی با تاکید بر لزوم هوشیاری بیشتر دستگاه‌های ذیربط در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی استان، گفت: انتظار داریم این دستگاه‌ها در راستای تکالیف قانونی خود نظارت هایشان را تشدید کنند تا از هرگونه تصرف در اراضی ملی جلوگیری به عمل آید.

وی خواستار حساس شدن عموم مردم نسبت به حفظ و نگهداری جنگل و منابع طبیعی شد و گفت: پس از رفع تصرف اراضی آن‌ها را به سازمان‌های دولتی مربوطه عودت خواهیم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *