پیوس: وزیر ورزش باید مدیرعامل ورزشی و کاربلد برای پرسپولیس انتخاب کند

20:48 - 27 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۰۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم پیشین پرسپولیس عقیده دارد این باشگاه یک مدیرعامل فوتبالی احتیاج دارد که در بحث مدیریت کاربلد و در عین حال محبوب هواداران هم باشد.

فرشاد پیوس در گفت‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، گفت: وزیر ورزش باید خیلی زودتر از اینها مدیرعامل را انتخاب می‌کرد و حالا هم که دیر شده باید بهترین را انتخاب کند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس این روز‌ها مدیرعامل ندارد و فکر نمی‌کنید این برای تیمی مثل پرسپولیس بد باشد؟ اظهار داشت: چرا خیلی بد است. متاسفانه وزارت ورزش به این موضوع توجهی ندارد. من عقیده دارم وزیر ورزش باید هرچه زودتر مدیرعامل موجه و کار بلد برای پرسپولیس انتخاب کند.

پیوس در خصوص اینکه مدیرعامل پرسپولیس بایدچه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ گفت: مدیرعامل پرسپولیس باید فوتبالی باشد و در عین حال در بحث مدیریت وارد و کار بلد باشد. اگر مدیرعامل فوتبالی باشد به خوبی مشکلات را می‌فهمد و می‌داند چگونه با بازیکنان و اعضای تیم رفتار کند. از سوی دیگر عقیده دارم مدیر فوتبالی باید مدیری باشد که محبوب هواداران هم باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره هیئت مدیره باشگاه هم ادامه داد: نقش هیئت مدیره مهم است، چون نقش بازوان مدیرعامل را دارند. هیئت مدیره باید قوی باشد و به مدیر عامل کمک کند. وزیر باید در چینش هیئت مدیره به اندازه مدیر عامل دقت کند.

پیوس درباره حضور افراد غیرفوتبالی در پرسپولیس تصریح کرد: ببنید من گفتم مدیر فوتبالی که مدیریت هم بلد باشد و نیز تجربه خوبی هم داشته باشد. درگذشته هم مدیر فوتبالی خوب داشتیم مثل محمد دادکان یا امیرعابدینی؛ بنابراین می‌شود مدیر خوب هم انتخاب کرد. حالا فوتبالی نبود حداقل ورزشی باشد تا با ورزش و به خصوص فوتبال آشنا باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که مدیر عامل و هیئت مدیر پرسپولیس را در این چندوقت چطور دیدید؟ خاطرنشان کرد: آنها بسیار ضعیف عمل کردند. اگر خوب بودند که این همه بدهی بالا نمی‌آوردند. مدیر عامل و هیئت مدیره باید پولساز باشند و نیز با مدیریت صحیح، پول بازیکنان را به موقع بپردازند و همچنین طلب طلبکاران را پرداخت کنند تا باشگاه به مشکل نخورد. متاسفانه پرسپولیس غرق در مشکل است.

پیشکسوت مطرح پرسپولیس گفت: آقای سلطانی‌فر باید یک مدیری انتخاب کند که هم مدیر باشد و هم ورزشی و هم اینکه هواداران او را قبول داشته باشند. البته هیئت مدیر هم باید مثل مدیر عامل خوب باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *