راکیتیچ: خودم درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم/ اگر بارسلونا به من نیاز داشته باشد می‌توانم مفید باشم

13:36 - 25 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۲۸۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا به این مسئله اشاره کرد که خودش دوست دارد در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حدس و گمان‌های زیادی درباره آینده راکیتیچ وجود دارد و به نظر می‌رسد او این تابستان بارسلونا را ترک خواهد کرد، البته او در مصاحبه با موندو دیپورتیو در خصوص آینده خود و سایر موارد توضیحاتی را ارائه کرده است.

درباره خودت و قرار دادت که تا ۲۰۲۱ است، توضیح می‌دهید؟

حقیقتا نه در این تعطیلات بلکه برای دو سال دیگر هم تمام نمی‌شود. همیشه گفته‌ام که حضور در بارسا عالی است آنچه من می‌خواهم لذت بردن و کمک به تیمم است. اول فصل خیلی عجیب و غریبی داشتم. بعضی اوقات بهتر است برخی مسائل را نفهمید و فقط پشت سر بگذارید. هدف من ماندن در بارسلونا تا پایان قراردادم است هر چند که ممکن است این اتفاق رخ ندهد، اما ایده من پایان دادن به قرار دادم است.

درباره کنار رفتن از ترکیب دلیلی به شما توسط مسئولان باشگاه و کادرفنی داده شده است؟

واقعیتش کسی نتوانست به من دلیل درست و حسابی بدهد و فقط می‌گفتند که باید اینطور موارد را فراموش کنم و بهتر است چیزی درباره آن ندانم. در بازی کردن و نکردن مانند سال‌های گذشته بودم، اما از ترکیب کنار گذاشته شده بودم و این بیشترین آسیب را به من وارد کرد.

آیا فکر می‌کنید که شما قربانی شده‌اید، چون در تابستان شما وارد عملیات که باشگاه می‌خواست نشدید (نیمار)؟

ممکن است بله و ممکن است خیر، اما من همیشه می‌خواستم که با من صادق باشند و مهم نیست که کجا باشم. دوست دارم فقط واقعیت به من گفته شود دقیقا همانطور که اکنون از من سوال کردید می‌خواهم صریح باشیم. در ۵ سال گذشته نشان داده‌ام که می‌شود روی من حساب کرد. نشان داده‌ام اگر باشگاه به من نیاز داشته باشد، می‌توانم برای باشگاه مفید باشم.

اگر بخواهید از بارسا بروید به سویا برمی‌گردید؟

من بار‌ها عنوان کرده‌ام عاشق سویا هستم و این یک رویا خواهد بود که به این تیم برگردم، اما این‌ها به احساس من مربوط نمی‌شود و باید دید که مونچی چه فکر می‌کند، به تازگی تولد من بود و او برای تبریک با من تماس نگرفت. البته همه می‌دانند که عاشق سویا هستم، چون خانواده‌ام در آنجا هستند.

بعد از بارسا دوست دارید در تیم‌های برتر اروپا حضور داشته باشید یا فقط در اسپانیا؟

هنوز احساس می‌کنم که می‌توانم برای ۴ یا ۵ سال در بالاترین سطح فوتبالی بازی کنم، اوضاع را می‌فهمم، اما من یک کیسه سیب زمینی بدون حرکت نیستم. شما همیشه می‌توانید با من صحبت کنید، اما مهترین چیز این است که من می‌خواهم جایی باشم که دوست دارم به من احترام گذاشته شود و به من نیاز داشته باشند. اگر بارسلونا باشد چه بهتر و اگر هم نبود خودم تصمیم خواهم گرفت که کجا باشم.

سوسیه‌داد فردا به تمرینات برمی‌گردد آیا تاریخ درستی برای شروع تمرینات به شما اعلام کرده‌اند؟

خیر، در حال حاضر ما هیچ اطلاعی نداریم ما باید منتظر بمانیم که وضعیت کاملا بهبود پیدا کند. می‌دانستم که رئال می‌خواست که اولین تیم در این زمینه باشد همانطور که بعضی تیم‌های آلمانی این کار را انجام دادند. اما اینجا باید کمی بیشتر صبر کرد، چون می‌خواهم تا زمانی که اطمینان ۱۰۰ درصدی پیدا نکرده‌ایم به تمرینات بر نگردیم. همچنین بسیاری از بازیکنان هستند که قراردادشان ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و ممکن است با تیم دیگری به توافق برسند و بنابراین یکسری مشکلات در این موضوع وجود خواهد داشت. همه ما آرزوی دیدن فوتبال را داریم و می‌خواهیم که دوباره با هم تیمی‌های‌مان دور هم جمع شویم و تمرین کنیم تا فصل را با هر دو جام به پایان برسانیم و این یک شادی بزرگ برای همه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *