ممنوعیت برگزاری مراسمات در تالار‌ها، منازل و خانه باغ‌ها به منظور مهار ویروس کرونا/ اماکن متخلف پلمب خواهند شد

22:30 - 03 فروردين 1399
کد خبر: ۶۰۶۳۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قهرمانی گفت : به منظور مهار ویروس کووید ۱۹ و با هدف تشدید تدابیر بهداشتی، برگزاری مراسم در اماکن عمومی، تالار‌ها، منازل و خانه باغ‌ها ممنوع است و اماکن متخلف پلمب خواهند شد.
ممنوعیت برگزاری مراسمات در تالار‌ها، منازل و خانه باغ‌ها به منظور مهار ویروس کورنا / اماکن متخلف پلمب خواهند شد(عید29)مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی عنوان کرد: از رئیس پلیس اماکن عمومی بندرعباس خواسته شده است به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین با هدف تشدید تدابیر بهداشتی، ضمن جلوگیری از برگزاری مراسمات در تالارها، منازل و خانه باغ‌ها به سرعت نسبت به پلمب اماکن متخلف اقدام و نتیجه را اعلام نماید.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با توجه به اظهار نگرانی متولیان امر بهداشت و تعدادی از شهروندان و خانواده‌ها، برابر هماهنگی‌های انجام شده، برگزاری مراسماتی که مستلزم تجمع افراد می‌باشد در اماکن عمومی، تالار‌ها، منازل و خانه باغ‌ها ممنوع است.

این مقام قضایی در بندرعباس در ادامه افزود: این تصمیم به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی و تأمین امنیت روانی شهروندان اخذ و از سرگیری فعالیت‌هایی از این دست به محض رفع تهدید شیوع بیماری کرونا و ویروس کووید ۱۹، مجدداً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و ضرورت انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت قانونمند از حقوق عمومی با هدف پیشگیری از مخاطرات برای شهروندان، از پلیس اماکن عمومی و دیگر دستگاه‌های متولی خواسته شده است در صورت مشاهده هرگونه تخلف با همکاری عوامل مرکز بهداشت، نسبت به پلمب اماکن مذکور اقدام و نتیجه را به این دادستانی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *