بازداشت سارقان مسلح 1306 راس دام

15:21 - 24 تير 1394
کد خبر: ۶۰۳۴۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: عواملی که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت مسلحانه احشام در استان‌های تهران، البرز، قزوین و مرکزی می‌کردند با پیگیری قضایی قضات دادگستری استان البرز دستگیر شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان «حاجی رضا شا کرمی» با اعلام این خبر گفت: دستگاه قضایی زمانی به این پرونده ورود پیدا کرد که سرقت مسلحانه‌ای در روستای رحمانیه از توابع شهرستان اشتهارد گزارش شد و دادگستری شهرستان اشتهارد با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، پیگیر شناسایی و بازداشت عوامل این سرقت مسلحانه شد.

وی با اشاره به اینکه چند نفر از این سارقان بازداشت شدند، افزود:پس از بررسی‌ها محل اختفای سارقان در استان مرکزی شناسایی و 6 نفر از آن‌ها بازداشت شدند.

شاکرمی تصریح کرد: در بررسی و تحقیقات پس از بازداشت، سارقان اقرار کردند که 8 فقره سرقت در استان‌های تهران، البرز، قزوین و مرکزی داشته‌اند و 1306 راس دام را به سرقت برده‌اند.

دادستان کرج  با بیان اینکه تعدادی از راس‌های کشف شده به مالباختگان بازگردانده شد، گفت: متهمان اکنون در ندامتگاه مرکزی کرج در بازداشت به سر می‌برند و تعداد 647 راس دام از آن‌ها کشف و تحویل مالباختگان شده است، علاوه بر این تعداد دیگری از متهمین هم متواری هستند که پس از شناسایی به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *